Rugăciunea Tăcută este o recunoaştere a TOT CE ESTE.
Ştiu că fiecare rugăciune pe care am rostit-o vreodată cu voce tare este auzită de Spirit şi ştiu că Spiritul mi-a dat tot ce i-a…m cerut. Este o recunoaştere a faptului că sufletul meu e complet în iubirea şi graţia lui Dumnezeu. Este o recunoaştere a stării mele de perfecţiune totală şi a fiinţei mele.
Tot ce îmi doresc, tot ce vreau să co-creez, există deja în realitatea mea. Am numit această rugă, „Rugăciunea Tăcută”, pentru că ştiu că Fiinţa mea este deja împlinită.
Nu e nevoie să-i cer ceva Spiritului, pentru că acel lucru mi-a fost dat deja.
IN INIMA MEA, EU ACCEPT FIINTA MEA PERFECTA.
ACCEPT că BUCURIA pe care am avut-o în vedere, EXISTA DEJA în viaţa mea.
ACCEPT că IUBIREA pentru care m-am rugat, EXISTA DEJA IN MINE.
ACCEPT că PACEA pe care am cerut-o, EXISTA DEJA în realitatea mea.
ACCEPT că ABUNDENTA pe care am căutat-o, deja IMI UMPLE VIATA.
În adevărul meu, ACCEPT FIINTA MEA PERFECTA.
IMI ASUM RESPONSABILITATEA pentru propriile mele creaţii şi pentru toate lucrurile care sunt în viaţa mea.
RECUNOSC PUTEREA SPIRITULUI care este în mine şi ştiu că toate lucrurile sunt aşa cum ar trebui să fie.
În INTELEPCIUNEA mea, ACCEPT PERFECTIUNEA FIINTEI CARE SUNT.
Lecţiile mele au fost alese cu grijă de către Sinele meu, iar acum trec printre ele, trăind experienţa din plin.
CALEA MEA mă duce într-o CALATORIE SACRA, cu un TEL DIVIN.
EXPERIENTELE mele DEVIN parte din TOT CEEA CE ESTE.
Prin tot ceea ce ştiu, ACCEPT FIINTA MEA PERFECTA.
În acest moment, STIU că EU SUNT UN INGER AL LUMINII.
Mă uit la TIPSIA de AUR – DARUL SPIRITULUI –
Şi STIU că toate dorinţele mele AU FOST DEJA IMPLINITE. SUNT IMPLINITE.
Din IUBIRE pentru Sinele meu, ACCEPT FIINTA MEA PERFECTA.
NU emit judecăţi şi NU-mi impovarez cu nimic SINELE.
ACCEPT că TOT ce am avut în trecutul meu mi-a fost DAT din IUBIRE.
ACCEPT că TOT ce am în acest moment vine din IUBIRE.
ACCEPT că TOTUL din viitorul meu VA AVEA CA REZULTAT O IUBIRE SI MAI MARE.
IN FIINTA MEA IMI ACCEPT PERFECTIUNEA.
SI ASA ESTE!


(Rugăciunea potenţialelor)
de Agnes Kraus

Comentarii